Praca magisterska - Gry komputerowe w podejmowaniu decyzji

Witam! Piszę pracę magisterską na temat "Wykorzystanie symulacyjnych gier komputerowych w procesach podejmowania decyzji", w związku z czym od doświadczonych Kolegów chciałem uzyskać jakąś pomoc w postaci pokierowania w kierunku materiałów. Jestem w trakcie badania tekstów już polecanych na forum w innych wątkach (m.in. "Ludologia dla studentów" Kolegi Krawczyka), na bieżąco czytuję też m.in. świetne Jawne Sny.
W mojej pracy mam plan opisać m.in. teoretyczny pomysł wykorzystania gier typu SIM (np. SimCity) jako podstaw do stworzenia oprogramowania wspierającego osoby decyzyjne/planujące zagospodarowanie miast (planowanie ruchu samochodów, korków itp). Chcę tez poruszyć sprawy lżej zahaczające o temat, jak ACTUV Tactics (projekt DARPA) czy America's Army jako grę zachęcającą do podjęcia decyzji o wstąpieniu do armii.
Za wszelką pomoc z góry dziękuję!
W mojej pracy mam plan opisać m.in. teoretyczny pomysł wykorzystania gier typu SIM (np. SimCity) jako podstaw do stworzenia oprogramowania wspierającego osoby decyzyjne/planujące zagospodarowanie miast (planowanie ruchu samochodów, korków itp). Chcę tez poruszyć sprawy lżej zahaczające o temat, jak ACTUV Tactics (projekt DARPA) czy America's Army jako grę zachęcającą do podjęcia decyzji o wstąpieniu do armii.
Za wszelką pomoc z góry dziękuję!