Grzechy graczy

http://gry.onet.pl/wia_item.html?DB=120&ITEM=1105169 - artykul o 7 grzechach glownych garczy komputerowych (na bazie ankiety ze strony firmy robiacej gry). Ciekawi mnie, gdzie polscy gracze umiesciliby "Kradziez oprogramowania". Tutaj jest na 2 miejscu.
Oszukiwanie: używanie różnych cheatów, tipsów i błędów w programie, by szybciej ukończyć grę i zdobyć przewagę (26.1% ankietowanych)
Kradzież: korzystanie z pirackich wersji gier (18.68 % ankietowanych)
Ignorancja: "machanie ręką" na werbalne pogróżki rodziców, niezadowolonych, że granie zabiera czas przeznaczony na naukę (11% ankietowanych)
Sabotaż: celowe wprowadzanie zmian i modyfikacji w stworzonej przez kogoś grze, dla wyciągnięcia własnych korzyści (4.3% ankietowanych)
Kłamstwo: oszukiwanie przełożonych i granie po kryjomu w godzinach pracy (4.3% respondentów)
Pożądliwość: wypożyczanie gier od znajomych i kopiowanie, zamiast kupowania (3.2% ankietowanych)
Sadyzm: celowe psucie innym graczom przyjemności z rozgrywki, przez publiczne ujawnianie wieńczącego grę zakończenia, lub najważniejszych dla fabuły momentów (2.7% ankietowanych)
Oszukiwanie: używanie różnych cheatów, tipsów i błędów w programie, by szybciej ukończyć grę i zdobyć przewagę (26.1% ankietowanych)
Kradzież: korzystanie z pirackich wersji gier (18.68 % ankietowanych)
Ignorancja: "machanie ręką" na werbalne pogróżki rodziców, niezadowolonych, że granie zabiera czas przeznaczony na naukę (11% ankietowanych)
Sabotaż: celowe wprowadzanie zmian i modyfikacji w stworzonej przez kogoś grze, dla wyciągnięcia własnych korzyści (4.3% ankietowanych)
Kłamstwo: oszukiwanie przełożonych i granie po kryjomu w godzinach pracy (4.3% respondentów)
Pożądliwość: wypożyczanie gier od znajomych i kopiowanie, zamiast kupowania (3.2% ankietowanych)
Sadyzm: celowe psucie innym graczom przyjemności z rozgrywki, przez publiczne ujawnianie wieńczącego grę zakończenia, lub najważniejszych dla fabuły momentów (2.7% ankietowanych)