Rola mechanizmów obrzydzenia w tworzeniu i organizacji narracji w wybranych fantastycznonaukowych grach komputerowych
strony / pages: 165-172
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Bartłomiej KUCHCIŃSKI (2013). Rola mechanizmów obrzydzenia w tworzeniu i organizacji narracji w wybranych fantastycznonaukowych grach komputerowych. Homo Ludens. 1(5), 165-172.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Kuchciński, Bartłomiej
T1 – Rola mechanizmów obrzydzenia w tworzeniu i organizacji narracji w wybranych fantastycznonaukowych grach komputerowych
JO – Homo Ludens
VL – 5
IS – 1
PY – 2013///
SP – 165
EP – 172
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/142/
ER –
Format BibTeX:
@article{Kuchci’nski2013,
title = „Rola mechanizm\'{o}w obrzydzenia w tworzeniu i organizacji narracji w wybranych fantastycznonaukowych grach komputerowych”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „5”,
number = „1”,
pages = „165-172”,
year = „2013”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/142/”,
author = „Kuchci\'{n}ski, Bart\l{}omiej”,
}