(A)kulturowe i (a)kulturalne gry komunikacyjnojęzykowe we współczesnych tekstach reklam
strony / pages: 87 – 96
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Izabela ŁUC (2010). (A)kulturowe i (a)kulturalne gry komunikacyjnojęzykowe we współczesnych tekstach reklam. Homo Ludens. 1(2), 87 – 96.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Łuc, Izabela
T1 – (A)kulturowe i (a)kulturalne gry komunikacyjnojęzykowe we współczesnych tekstach reklam
JO – Homo Ludens
VL – 2
IS – 1
PY – 2010///
SP – 87
EP – 96
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/43/
ER –
Format BibTeX:
@article{Luc2010,
title = „(A)kulturowe i (a)kulturalne gry komunikacyjnoj\k{e}zykowe we wsp\'{o}\l{}czesnych tekstach reklam”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „2”,
number = „1”,
pages = „87 – 96”,
year = „2010”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/43/”,
author = „\L{}uc, Izabela”,
}