Cywilnoprawna problematyka wykorzystania gry komputerowej jako narzędzia promocji: in-game advertising oraz advergaming
strony / pages: 171-191
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Kamil Szpyt (2019). Cywilnoprawna problematyka wykorzystania gry komputerowej jako narzędzia promocji: in-game advertising oraz advergaming. Homo Ludens. 1(12), 171-191.
TY – JOUR
AU – Szpyt, Kamil
T1 – Cywilnoprawna problematyka wykorzystania gry komputerowej jako narzędzia promocji: in-game advertising oraz advergaming.
JO – Homo Ludens
VL – 12
IS – 1
PY – 2019///
SP – 171
EP – 191
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_9.pdf
ER –
@article{Szpyt2019,
title = „Cywilnoprawna problematyka wykorzystania gry komputerowej jako narzędzia promocji: in-game advertising oraz advergaming”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „12”,
number = „1”,
pages = ” 171-191″,
year = „2019”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_9.pdf „,
author = „Szpyt, Kamil „,
}