Wykorzystanie rzeczywistości wirtualnej w grach. Wnioski z badań nad iluzją gumowej ręki i obecnością
strony / pages: 13-31
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Katarzyna SKOK (2014). Wykorzystanie rzeczywistości wirtualnej w grach. Wnioski z badań nad iluzją gumowej ręki i obecnością. Homo Ludens. 1(6), 13-31.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Skok, Katarzyna
T1 – Wykorzystanie rzeczywistości wirtualnej w grach. Wnioski z badań nad iluzją gumowej ręki i obecnością
JO – Homo Ludens
VL – 6
IS – 1
PY – 2014///
SP – 13
EP – 31
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/159/
ER –
Format BibTeX:
@article{Skok2014,
title = „Wykorzystanie rzeczywisto\'{s}ci wirtualnej w grach. Wnioski z bada\'{n} nad iluzj\k{a} gumowej r\k{e}ki i obecno\'{s}ci\k{a}”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „6”,
number = „1”,
pages = „13-31”,
year = „2014”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/159/”,
author = „Skok, Katarzyna”,
}