Katarzyna SKOK

Katarzyna SKOK
1779 Downloads

Wykorzystanie rzeczywistości wirtualnej w grach. Wnioski z badań nad iluzją gumowej ręki i obecnością

strony / pages: 13-31

EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ

Format Homo Ludens (APA):

Katarzyna SKOK (2014). Wykorzystanie rzeczywistości wirtualnej w grach. Wnioski z badań nad iluzją gumowej ręki i obecnością. Homo Ludens. 1(6), 13-31.

Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):

TY  – JOUR
AU  – Skok, Katarzyna
T1  – Wykorzystanie rzeczywistości wirtualnej w grach. Wnioski z badań nad iluzją gumowej ręki i obecnością
JO  – Homo Ludens
VL  – 6
IS  – 1
PY  – 2014///
SP  – 13
EP  – 31
SN  – 2080-4555
L1  – https://ptbg.org.pl/dl/159/
ER  –

Format BibTeX:

@article{Skok2014,
title = „Wykorzystanie rzeczywisto\'{s}ci wirtualnej w grach. Wnioski z bada\'{n} nad iluzj\k{a} gumowej r\k{e}ki i obecno\'{s}ci\k{a}”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „6”,
number = „1”,
pages = „13-31”,
year = „2014”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/159/”,
author = „Skok, Katarzyna”,
}