Tubylcze gry wideo jako narzędzie do wspierania i ochrony kultur ludności rdzennej w Amerykach. Przykłady Never Alone i Huni Kuin: Yube Baitana.
strony / pages: 269-281
dostępne online / available online: 2017-12-28
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Krzysztof ZĄBECKI (2017). Tubylcze gry wideo jako narzędzie do wspierania i ochrony kultur ludności rdzennej w Amerykach. Przykłady Never Alone i Huni Kuin: Yube Baitana. Homo Ludens. 1(10), 269-281.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Ząbecki, Krzysztof
T1 – Tubylcze gry wideo jako narzędzie do wspierania i ochrony kultur ludności rdzennej w Amerykach. Przykłady Never Alone i Huni Kuin: Yube Baitana
JO – Homo Ludens
VL – 10
IS – 1
PY – 2017///
SP – 269
EP – 281
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/237/
ER –
Format BibTeX:
@article{Zabecki2017,
title = „Tubylcze gry wideo jako narz\k{e}dzie do wspierania i ochrony kultur ludno\'{s}ci rdzennej w Amerykach. Przyk\l{}ady Never Alone i Huni Kuin: Yube Baitana”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „10”,
number = „1”,
pages = „269-281”,
year = „2017”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/237/”,
author = „Z\k{a}becki, Krzysztof”,
}