Wielka Wojna jako temat gier wideo. Wyzwania dla edurozrywki w Valiant Hearts i Battlefield 1.
strony / pages: 35-53
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Łukasz Czajka (2020). Wielka Wojna jako temat gier wideo. Wyzwania dla edurozrywki w Valiant Hearts i Battlefield 1. Homo Ludens. 1(13), 35-53
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Czajka, Łukasz
T1 – Wielka Wojna jako temat gier wideo. Wyzwania dla edurozrywki w Valiant Hearts i Battlefield 1
JO – Homo Ludens
VL – 13
IS – 1
PY – 2020///
SP – 35
EP – 53
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2021/01/HL_131_2020_art_02_Czajka.pdf
ER –
Format BibTeX:
@article{Czajka2020,
title = „Wielka Wojna jako temat gier wideo. Wyzwania dla edurozrywki w Valiant Hearts i Battlefield 1”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „13”,
number = „1”,
pages = „35-53”,
year = „2020”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2021/01/HL_131_2020_art_01_Jacko.pdf”,
author = „Czajka, Łukasz”,
}