Łukasz Czajka

Łukasz Czajka
342 Downloads

Wielka Wojna jako temat gier wideo. Wyzwania dla edurozrywki w Valiant Hearts i Battlefield 1.

strony / pages: 35-53

EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ

Format Homo Ludens (APA):

Łukasz Czajka (2020). Wielka Wojna jako temat gier wideo. Wyzwania dla edurozrywki w Valiant Hearts i Battlefield 1. Homo Ludens. 1(13), 35-53

Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):

TY  – JOUR
AU  – Czajka, Łukasz
T1  – Wielka Wojna jako temat gier wideo. Wyzwania dla edurozrywki w Valiant Hearts i Battlefield 1
JO  – Homo Ludens
VL  – 13
IS  – 1
PY  – 2020///
SP  – 35
EP  – 53
SN  – 2080-4555
L1  – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2021/01/HL_131_2020_art_02_Czajka.pdf
ER  –

Format BibTeX:

@article{Czajka2020,
title = „Wielka Wojna jako temat gier wideo. Wyzwania dla edurozrywki w Valiant Hearts i Battlefield 1”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „13”,
number = „1”,
pages = „35-53”,
year = „2020”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2021/01/HL_131_2020_art_01_Jacko.pdf”,
author = „Czajka, Łukasz”,
}