Magdalena BEDNORZ

Magdalena BEDNORZ
1508 Downloads

Kryzys tożsamości gracza – znaczenie terminu „gamer” wobec popularyzacji gier komputerowych

strony / pages: 10-21

EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ

Format Homo Ludens (APA):

Magdalena BEDNORZ (2015). Kryzys tożsamości gracza – znaczenie terminu „gamer” wobec popularyzacji gier komputerowych. Homo Ludens. 2(8), 10-21.

Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):

TY  – JOUR
AU  – Bednorz, Magdalena
T1  – Kryzys tożsamości gracza – znaczenie terminu „gamer” wobec popularyzacji gier komputerowych
JO  – Homo Ludens
VL  – 8
IS  – 2
PY  – 2015///
SP  – 10
EP  – 21
SN  – 2080-4555
L1  – https://ptbg.org.pl/dl/173/
ER  –

Format BibTeX:

@article{Bednorz2015,
title = „Kryzys to\.{z}samo\'{s}ci gracza – znaczenie terminu „gamer” wobec popularyzacji gier komputerowych”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „8”,
number = „2”,
pages = „10-21”,
year = „2015”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/173/”,
author = „Bednorz, Magdalena”,
}