Kryzys tożsamości gracza – znaczenie terminu „gamer” wobec popularyzacji gier komputerowych
strony / pages: 10-21
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Magdalena BEDNORZ (2015). Kryzys tożsamości gracza – znaczenie terminu „gamer” wobec popularyzacji gier komputerowych. Homo Ludens. 2(8), 10-21.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Bednorz, Magdalena
T1 – Kryzys tożsamości gracza – znaczenie terminu „gamer” wobec popularyzacji gier komputerowych
JO – Homo Ludens
VL – 8
IS – 2
PY – 2015///
SP – 10
EP – 21
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/173/
ER –
Format BibTeX:
@article{Bednorz2015,
title = „Kryzys to\.{z}samo\'{s}ci gracza – znaczenie terminu „gamer” wobec popularyzacji gier komputerowych”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „8”,
number = „2”,
pages = „10-21”,
year = „2015”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/173/”,
author = „Bednorz, Magdalena”,
}