Branded content a elektroniczna rozrywka – promocja i budowanie marki w grach reklamowych
strony / pages: 22-32
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Marcin M. CHOJNACKI (2015). Branded content a elektroniczna rozrywka – promocja i budowanie marki w grach reklamowych. Homo Ludens. 2(8), 22-32.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Chojnacki, Marcin M.
T1 – Branded content a elektroniczna rozrywka – promocja i budowanie marki w grach reklamowych
JO – Homo Ludens
VL – 8
IS – 2
PY – 2015///
SP – 22
EP – 32
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/174/
ER –
Format BibTeX:
@article{Chojnacki2015,
title = „Branded content a elektroniczna rozrywka – promocja i budowanie marki w grach reklamowych”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „8”,
number = „2”,
pages = „22-32”,
year = „2015”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/174/”,
author = „Chojnacki, Marcin M.”,
}