Marcin M. CHOJNACKI

Marcin M. CHOJNACKI
699 Downloads

Branded content a elektroniczna rozrywka – promocja i budowanie marki w grach reklamowych

strony / pages: 22-32

EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ

Format Homo Ludens (APA):

Marcin M. CHOJNACKI (2015). Branded content a elektroniczna rozrywka – promocja i budowanie marki w grach reklamowych. Homo Ludens. 2(8), 22-32.

Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):

TY  – JOUR
AU  – Chojnacki, Marcin M.
T1  – Branded content a elektroniczna rozrywka – promocja i budowanie marki w grach reklamowych
JO  – Homo Ludens
VL  – 8
IS  – 2
PY  – 2015///
SP  – 22
EP  – 32
SN  – 2080-4555
L1  – https://ptbg.org.pl/dl/174/
ER  –

Format BibTeX:

@article{Chojnacki2015,
title = „Branded content a elektroniczna rozrywka – promocja i budowanie marki w grach reklamowych”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „8”,
number = „2”,
pages = „22-32”,
year = „2015”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/174/”,
author = „Chojnacki, Marcin M.”,
}