Mateusz KOMINIARCZUK

Mateusz KOMINIARCZUK
583 Downloads

Granie ergatyczne, czyli konsekwencje upodobnienia rozgrywki do pracy. Diablo III jako przypadek ?gry zgamifikowanej?

strony / pages: 46-62

EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ

Format Homo Ludens (APA):

Mateusz KOMINIARCZUK (2015). Granie ergatyczne, czyli konsekwencje upodobnienia rozgrywki do pracy. Diablo III jako przypadek ?gry zgamifikowanej?. Homo Ludens. 2(8), 46-62.

Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):

TY  – JOUR
AU  – Kominiarczuk, Mateusz
T1  – Granie ergatyczne, czyli konsekwencje upodobnienia rozgrywki do pracy. Diablo III jako przypadek ?gry zgamifikowanej?
JO  – Homo Ludens
VL  – 8
IS  – 2
PY  – 2015///
SP  – 46
EP  – 62
SN  – 2080-4555
L1  – https://ptbg.org.pl/dl/176/
ER  –

Format BibTeX:

@article{Kominiarczuk2015,
title = “Granie ergatyczne, czyli konsekwencje upodobnienia rozgrywki do pracy. Diablo III jako przypadek ?gry zgamifikowanej?”,
journal = “Homo Ludens”,
volume = “8”,
number = “2”,
pages = “46-62”,
year = “2015”,
issn = “2080-4555”,
url = “https://ptbg.org.pl/dl/176/”,
author = “Kominiarczuk, Mateusz”,
}