Granie ergatyczne, czyli konsekwencje upodobnienia rozgrywki do pracy. Diablo III jako przypadek ?gry zgamifikowanej?
strony / pages: 46-62
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Mateusz KOMINIARCZUK (2015). Granie ergatyczne, czyli konsekwencje upodobnienia rozgrywki do pracy. Diablo III jako przypadek ?gry zgamifikowanej?. Homo Ludens. 2(8), 46-62.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Kominiarczuk, Mateusz
T1 – Granie ergatyczne, czyli konsekwencje upodobnienia rozgrywki do pracy. Diablo III jako przypadek ?gry zgamifikowanej?
JO – Homo Ludens
VL – 8
IS – 2
PY – 2015///
SP – 46
EP – 62
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/176/
ER –
Format BibTeX:
@article{Kominiarczuk2015,
title = „Granie ergatyczne, czyli konsekwencje upodobnienia rozgrywki do pracy. Diablo III jako przypadek ?gry zgamifikowanej?”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „8”,
number = „2”,
pages = „46-62”,
year = „2015”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/176/”,
author = „Kominiarczuk, Mateusz”,
}