Kultura nordycka i gotyk jako miejsca wspólne w wirtualnej rzeczywistości. Reprezentacja historycznych stylów na wybranych przykładach komputerowych gier fantasy.
strony / pages: 207-239
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Kultura nordycka i gotyk jako miejsca wspólne w wirtualnej rzeczywistości. Reprezentacja historycznych stylów na wybranych przykładach komputerowych gier fantasy. Homo Ludens. 1(14), 207-239
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Szymański, Michał
T1 – Kultura nordycka i gotyk jako miejsca wspólne w wirtualnej rzeczywistości. Reprezentacja historycznych stylów na wybranych przykładach komputerowych gier fantasy.
JO – Homo Ludens
VL – 14
IS – 1
PY – 2021///
SP – 207
EP – 239
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_12_Szymanski.pdf
ER –
Format BibTeX:
@article{Szymański2021,
title = „Kultura nordycka i gotyk jako miejsca wspólne w wirtualnej rzeczywistości. Reprezentacja historycznych stylów na wybranych przykładach komputerowych gier fantasy.”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „14”,
number = „1”,
pages = „207-239”,
year = „2021”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_12_Szymanski.pdf”,
author = „Szymański, Michał”,
}