Monika Michalak

Monika Michalak
56 Downloads

Codified gestures i scenic learning – dwie techniki oparte na gestach i ruchu scenicznym wspomagające naukę języka angielskiego uczniów szkół podstawowych.

strony / pages: 149-162

EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ

Format Homo Ludens (APA):

Monika Michalak (2020). Codified gestures i scenic learning – dwie techniki oparte na gestach i ruchu scenicznym wspomagające naukę języka angielskiego uczniów szkół podstawowych. Homo Ludens. 1(13), 149-162

 

Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):

TY  – JOUR
AU  – Michalak, Monika
T1  – Codified gestures i scenic learning – dwie techniki oparte na gestach i ruchu scenicznym wspomagające naukę języka angielskiego uczniów szkół podstawowych.
JO  – Homo Ludens
VL  – 13
IS  – 1
PY  – 2020///
SP  – 149
EP  – 162
SN  – 2080-4555
L1  – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2021/01/HL_131_2020_art_09_Michalak.pdf
ER  –

Format BibTeX:

@article{Michalak2020,
title = “Codified gestures i scenic learning – dwie techniki oparte na gestach i ruchu scenicznym wspomagające naukę języka angielskiego uczniów szkół podstawowych.”,
journal = “Homo Ludens”,
volume = “13”,
number = “1”,
pages = “149-162”,
year = “2020”,
issn = “2080-4555”,
url = “https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2021/01/HL_131_2020_art_09_Michalak.pdf”,
author = “Michalak, Monika”,
}