Paweł HOSTYŃSKI

Paweł HOSTYŃSKI
4707 Downloads

Koncepcja relacji wspomagającej C.R. Rogersa jako inspiracja dla glottodydaktyki na kierunkach neoflologicznych. O roli nauczyciela akademickiego i technikach ludycznych

strony / pages: 85 – 102

EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ

Format Homo Ludens (APA):

Paweł HOSTYŃSKI (2009). Koncepcja relacji wspomagającej C.R. Rogersa jako inspiracja dla glottodydaktyki na kierunkach neoflologicznych. O roli nauczyciela akademickiego i technikach ludycznych. Homo Ludens. 1(1), 85 – 102.

Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):

TY  – JOUR
AU  – Hostyński, Paweł
T1  – Koncepcja relacji wspomagającej C.R. Rogersa jako inspiracja dla glottodydaktyki na kierunkach neoflologicznych. O roli nauczyciela akademickiego i technikach ludycznych
JO  – Homo Ludens
VL  – 1
IS  – 1
PY  – 2009///
SP  – 85
EP  – 102
SN  – 2080-4555
L1  – https://ptbg.org.pl/dl/10/
ER  –

Format BibTeX:

@article{Hosty’nski2009,
title = “Koncepcja relacji wspomagaj\k{a}cej C.R. Rogersa jako inspiracja dla glottodydaktyki na kierunkach neoflologicznych. O roli nauczyciela akademickiego i technikach ludycznych”,
journal = “Homo Ludens”,
volume = “1”,
number = “1”,
pages = “85 – 102”,
year = “2009”,
issn = “2080-4555”,
url = “https://ptbg.org.pl/dl/10/”,
author = “Hosty\'{n}ski, Pawe\l{}”,
}