Zanurzenie w cyfrowej rzeczywistości. Kółko i krzyżyk a gra wideo. Recenzja książki Gry wideo. Zarys poetyki Piotra Kubińskiego.
strony / pages: 291-302
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Sonia MRZYGŁOCKA (2017). Zanurzenie w cyfrowej rzeczywistości. Kółko i krzyżyk a gra wideo. Recenzja książki Gry wideo. Zarys poetyki Piotra Kubińskiego. Homo Ludens. 1(10), 291-302.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Mrzygłocka, Sonia
T1 – Zanurzenie w cyfrowej rzeczywistości. Kółko i krzyżyk a gra wideo. Recenzja książki Gry wideo. Zarys poetyki Piotra Kubińskiego
JO – Homo Ludens
VL – 10
IS – 1
PY – 2017///
SP – 291
EP – 302
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/240/
ER –
Format BibTeX:
@article{Mrzyglocka2017,
title = „Zanurzenie w cyfrowej rzeczywisto\'{s}ci. K\'{o}\l{}ko i krzy\.{z}yk a gra wideo. Recenzja ksi\k{a}\.{z}ki Gry wideo. Zarys poetyki Piotra Kubi\'{n}skiego”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „10”,
number = „1”,
pages = „291-302”,
year = „2017”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/240/”,
author = „Mrzyg\l{}ocka, Sonia”,
}