Tomasz KAMIŃSKI

Tomasz KAMIŃSKI
1502 Downloads

Dlaczego studenci nie grają w gry? Zastosowanie gier w edukacji dorosłych na przykładzie nauczania zarządzania projektami

strony / pages: 109-118

EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ

Format Homo Ludens (APA):

Tomasz KAMIŃSKI (2013). Dlaczego studenci nie grają w gry? Zastosowanie gier w edukacji dorosłych na przykładzie nauczania zarządzania projektami. Homo Ludens. 1(5), 109-118.

Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):

TY  – JOUR
AU  – Kamiński, Tomasz
T1  – Dlaczego studenci nie grają w gry? Zastosowanie gier w edukacji dorosłych na przykładzie nauczania zarządzania projektami
JO  – Homo Ludens
VL  – 5
IS  – 1
PY  – 2013///
SP  – 109
EP  – 118
SN  – 2080-4555
L1  – https://ptbg.org.pl/dl/138/
ER  –

Format BibTeX:

@article{Kami’nski2013,
title = “Dlaczego studenci nie graj\k{a} w gry? Zastosowanie gier w edukacji doros\l{}ych na przyk\l{}adzie nauczania zarz\k{a}dzania projektami”,
journal = “Homo Ludens”,
volume = “5”,
number = “1”,
pages = “109-118”,
year = “2013”,
issn = “2080-4555”,
url = “https://ptbg.org.pl/dl/138/”,
author = “Kami\'{n}ski, Tomasz”,
}