Dlaczego studenci nie grają w gry? Zastosowanie gier w edukacji dorosłych na przykładzie nauczania zarządzania projektami
strony / pages: 109-118
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Tomasz KAMIŃSKI (2013). Dlaczego studenci nie grają w gry? Zastosowanie gier w edukacji dorosłych na przykładzie nauczania zarządzania projektami. Homo Ludens. 1(5), 109-118.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Kamiński, Tomasz
T1 – Dlaczego studenci nie grają w gry? Zastosowanie gier w edukacji dorosłych na przykładzie nauczania zarządzania projektami
JO – Homo Ludens
VL – 5
IS – 1
PY – 2013///
SP – 109
EP – 118
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/138/
ER –
Format BibTeX:
@article{Kami’nski2013,
title = „Dlaczego studenci nie graj\k{a} w gry? Zastosowanie gier w edukacji doros\l{}ych na przyk\l{}adzie nauczania zarz\k{a}dzania projektami”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „5”,
number = „1”,
pages = „109-118”,
year = „2013”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/138/”,
author = „Kami\'{n}ski, Tomasz”,
}