Inne spojrzenie na czasowniki hiszpańskie w czasie teraźniejszym. Etapy tworzenia gry dydaktycznej
strony / pages: 43 – 52
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Weronika GÓRSKA-WOLNIEWICZ (2011). Inne spojrzenie na czasowniki hiszpańskie w czasie teraźniejszym. Etapy tworzenia gry dydaktycznej . Homo Ludens. 1(3), 43 – 52.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Górska-Wolniewicz, Weronika
T1 – Inne spojrzenie na czasowniki hiszpańskie w czasie teraźniejszym. Etapy tworzenia gry dydaktycznej
JO – Homo Ludens
VL – 3
IS – 1
PY – 2011///
SP – 43
EP – 52
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/61/
ER –
Format BibTeX:
@article{G’orska-Wolniewicz2011,
title = „Inne spojrzenie na czasowniki hiszpa\'{n}skie w czasie tera\'{z}niejszym. Etapy tworzenia gry dydaktycznej „,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „3”,
number = „1”,
pages = „43 – 52”,
year = „2011”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/61/”,
author = „G\'{o}rska-Wolniewicz, Weronika”,
}