ARTYKUŁY
ARTICLES
Kryzys tożsamości gracza – znaczenie terminu „gamer” wobec popularyzacji gier komputerowych
strony / pages: 10-21
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Magdalena BEDNORZ (2015). Kryzys tożsamości gracza – znaczenie terminu „gamer” wobec popularyzacji gier komputerowych. Homo Ludens. 2(8), 10-21.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Bednorz, Magdalena
T1 – Kryzys tożsamości gracza – znaczenie terminu „gamer” wobec popularyzacji gier komputerowych
JO – Homo Ludens
VL – 8
IS – 2
PY – 2015///
SP – 10
EP – 21
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/173/
ER –
Format BibTeX:
@article{Bednorz2015,
title = „Kryzys to\.{z}samo\'{s}ci gracza – znaczenie terminu „gamer” wobec popularyzacji gier komputerowych”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „8”,
number = „2”,
pages = „10-21”,
year = „2015”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/173/”,
author = „Bednorz, Magdalena”,
}
Branded content a elektroniczna rozrywka – promocja i budowanie marki w grach reklamowych
strony / pages: 22-32
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Marcin M. CHOJNACKI (2015). Branded content a elektroniczna rozrywka – promocja i budowanie marki w grach reklamowych. Homo Ludens. 2(8), 22-32.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Chojnacki, Marcin M.
T1 – Branded content a elektroniczna rozrywka – promocja i budowanie marki w grach reklamowych
JO – Homo Ludens
VL – 8
IS – 2
PY – 2015///
SP – 22
EP – 32
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/174/
ER –
Format BibTeX:
@article{Chojnacki2015,
title = „Branded content a elektroniczna rozrywka – promocja i budowanie marki w grach reklamowych”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „8”,
number = „2”,
pages = „22-32”,
year = „2015”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/174/”,
author = „Chojnacki, Marcin M.”,
}
Miasto – bohater – idea, czyli postmodernistyczne tożsamości w Batman: Arkham City
strony / pages: 33-45
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Justyna JANIK (2015). Miasto – bohater – idea, czyli postmodernistyczne tożsamości w Batman: Arkham City. Homo Ludens. 2(8), 33-45.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Janik, Justyna
T1 – Miasto – bohater – idea, czyli postmodernistyczne tożsamości w Batman: Arkham City
JO – Homo Ludens
VL – 8
IS – 2
PY – 2015///
SP – 33
EP – 45
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/175/
ER –
Format BibTeX:
@article{Janik2015,
title = „Miasto – bohater – idea, czyli postmodernistyczne to\.{z}samo\'{s}ci w Batman: Arkham City”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „8”,
number = „2”,
pages = „33-45”,
year = „2015”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/175/”,
author = „Janik, Justyna”,
}
Granie ergatyczne, czyli konsekwencje upodobnienia rozgrywki do pracy. Diablo III jako przypadek ?gry zgamifikowanej?
strony / pages: 46-62
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Mateusz KOMINIARCZUK (2015). Granie ergatyczne, czyli konsekwencje upodobnienia rozgrywki do pracy. Diablo III jako przypadek ?gry zgamifikowanej?. Homo Ludens. 2(8), 46-62.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Kominiarczuk, Mateusz
T1 – Granie ergatyczne, czyli konsekwencje upodobnienia rozgrywki do pracy. Diablo III jako przypadek ?gry zgamifikowanej?
JO – Homo Ludens
VL – 8
IS – 2
PY – 2015///
SP – 46
EP – 62
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/176/
ER –
Format BibTeX:
@article{Kominiarczuk2015,
title = „Granie ergatyczne, czyli konsekwencje upodobnienia rozgrywki do pracy. Diablo III jako przypadek ?gry zgamifikowanej?”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „8”,
number = „2”,
pages = „46-62”,
year = „2015”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/176/”,
author = „Kominiarczuk, Mateusz”,
}
„Przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę”. Dlaczego gry komputerowe z przełomu wieków wpłynęły na tożsamość polskich graczy?
strony / pages: 63-79
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Stanisław KRAWCZYK (2015). „Przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę”. Dlaczego gry komputerowe z przełomu wieków wpłynęły na tożsamość polskich graczy?. Homo Ludens. 2(8), 63-79.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Krawczyk, Stanisław
T1 – „Przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę”. Dlaczego gry komputerowe z przełomu wieków wpłynęły na tożsamość polskich graczy?
JO – Homo Ludens
VL – 8
IS – 2
PY – 2015///
SP – 63
EP – 79
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/177/
ER –
Format BibTeX:
@article{Krawczyk2015,
title = „”Przed wyruszeniem w drog\k{e} nale\.{z}y zebra\'{c} dru\.{z}yn\k{e}”. Dlaczego gry komputerowe z prze\l{}omu wiek\'{o}w wp\l{}yn\k{e}\l{}y na to\.{z}samo\'{s}\'{c} polskich graczy?”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „8”,
number = „2”,
pages = „63-79”,
year = „2015”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/177/”,
author = „Krawczyk, Stanis\l{}aw”,
}
Tożsamość emersyjna na przykładzie postaci Deadpoola
strony / pages: 80-88
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Piotr KUBIŃSKI (2015). Tożsamość emersyjna na przykładzie postaci Deadpoola. Homo Ludens. 2(8), 80-88.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Kubiński, Piotr
T1 – Tożsamość emersyjna na przykładzie postaci Deadpoola
JO – Homo Ludens
VL – 8
IS – 2
PY – 2015///
SP – 80
EP – 88
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/178/
ER –
Format BibTeX:
@article{Kubi’nski2015,
title = „To\.{z}samo\'{s}\'{c} emersyjna na przyk\l{}adzie postaci Deadpoola”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „8”,
number = „2”,
pages = „80-88”,
year = „2015”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/178/”,
author = „Kubi\'{n}ski, Piotr”,
}
Generał bez właściwości. Rola etyki i technologii wojennych w kształtowaniu tożsamości postaci gracza w RTS-ach
strony / pages: 89-108
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Szymon Piotr KUKULAK (2015). Generał bez właściwości. Rola etyki i technologii wojennych w kształtowaniu tożsamości postaci gracza w RTS-ach. Homo Ludens. 2(8), 89-108.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Kukulak, Szymon Piotr
T1 – Generał bez właściwości. Rola etyki i technologii wojennych w kształtowaniu tożsamości postaci gracza w RTS-ach
JO – Homo Ludens
VL – 8
IS – 2
PY – 2015///
SP – 89
EP – 108
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/179/
ER –
Format BibTeX:
@article{Kukulak2015,
title = „Genera\l{} bez w\l{}a\'{s}ciwo\'{s}ci. Rola etyki i technologii wojennych w kszta\l{}towaniu to\.{z}samo\'{s}ci postaci gracza w RTS-ach”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „8”,
number = „2”,
pages = „89-108”,
year = „2015”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/179/”,
author = „Kukulak, Szymon Piotr”,
}
Dobry, zły i niemy. Meandry wyborów moralnych jako metody kreacji tożsamości w The Walking Dead studia Telltale Games
strony / pages: 109-122
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Maciej MACIEJEWSKI (2015). Dobry, zły i niemy. Meandry wyborów moralnych jako metody kreacji tożsamości w The Walking Dead studia Telltale Games. Homo Ludens. 2(8), 109-122.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Maciejewski, Maciej
T1 – Dobry, zły i niemy. Meandry wyborów moralnych jako metody kreacji tożsamości w The Walking Dead studia Telltale Games
JO – Homo Ludens
VL – 8
IS – 2
PY – 2015///
SP – 109
EP – 122
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/180/
ER –
Format BibTeX:
@article{Maciejewski2015,
title = „Dobry, z\l{}y i niemy. Meandry wybor\'{o}w moralnych jako metody kreacji to\.{z}samo\'{s}ci w The Walking Dead studia Telltale Games”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „8”,
number = „2”,
pages = „109-122”,
year = „2015”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/180/”,
author = „Maciejewski, Maciej”,
}
Strategia interakcji w The Stanley Parable w perspektywie narratologicznej
strony / pages: 123-135
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Maciej NAWROCKI (2015). Strategia interakcji w The Stanley Parable w perspektywie narratologicznej. Homo Ludens. 2(8), 123-135.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Nawrocki, Maciej
T1 – Strategia interakcji w The Stanley Parable w perspektywie narratologicznej
JO – Homo Ludens
VL – 8
IS – 2
PY – 2015///
SP – 123
EP – 135
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/181/
ER –
Format BibTeX:
@article{Nawrocki2015,
title = „Strategia interakcji w The Stanley Parable w perspektywie narratologicznej”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „8”,
number = „2”,
pages = „123-135”,
year = „2015”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/181/”,
author = „Nawrocki, Maciej”,
}
Mechaniki tworzenia postaci
strony / pages: 136-152
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Marcin PETROWICZ (2015). Mechaniki tworzenia postaci. Homo Ludens. 2(8), 136-152.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Petrowicz, Marcin
T1 – Mechaniki tworzenia postaci
JO – Homo Ludens
VL – 8
IS – 2
PY – 2015///
SP – 136
EP – 152
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/182/
ER –
Format BibTeX:
@article{Petrowicz2015,
title = „Mechaniki tworzenia postaci”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „8”,
number = „2”,
pages = „136-152”,
year = „2015”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/182/”,
author = „Petrowicz, Marcin”,
}
Lollipop Chainsaw Goichiego Sudy i problem autorstwa w medium gier wideo
strony / pages: 153-162
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Dominika STASZENKO (2015). Lollipop Chainsaw Goichiego Sudy i problem autorstwa w medium gier wideo. Homo Ludens. 2(8), 153-162.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Staszenko, Dominika
T1 – Lollipop Chainsaw Goichiego Sudy i problem autorstwa w medium gier wideo
JO – Homo Ludens
VL – 8
IS – 2
PY – 2015///
SP – 153
EP – 162
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/183/
ER –
Format BibTeX:
@article{Staszenko2015,
title = „Lollipop Chainsaw Goichiego Sudy i problem autorstwa w medium gier wideo”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „8”,
number = „2”,
pages = „153-162”,
year = „2015”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/183/”,
author = „Staszenko, Dominika”,
}
Styl grania: pomiędzy czytaniem a odtwarzaniem cybertekstu gier wideo
strony / pages: 163-173
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Michał ŻMUDA (2015). Styl grania: pomiędzy czytaniem a odtwarzaniem cybertekstu gier wideo. Homo Ludens. 2(8), 163-173.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Żmuda, Michał
T1 – Styl grania: pomiędzy czytaniem a odtwarzaniem cybertekstu gier wideo
JO – Homo Ludens
VL – 8
IS – 2
PY – 2015///
SP – 163
EP – 173
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/184/
ER –
Format BibTeX:
@article{.Zmuda2015,
title = „Styl grania: pomi\k{e}dzy czytaniem a odtwarzaniem cybertekstu gier wideo”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „8”,
number = „2”,
pages = „163-173”,
year = „2015”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/184/”,
author = „\.{Z}muda, Micha\l{}”,
}