Nr 1(11)/2018

NAJLEPSZY ARTYKUŁ I NAJLEPSZY RECENZENT ROKU

BEST ARTICLE AND BEST REVIEWER OF THE YEAR

J. Tuomas Harviainen

Time and Temporality in Live-Action Role-Playing.

strony / pages: 13-24

EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ

Format Homo Ludens (APA):

J. Tuomas HARVIAINEN (2018). Time and Temporality in Live-Action Role-Playing. Homo Ludens. 1(11), 13-24.

Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):

TY  – JOUR
AU  – Harviainen, J. Tuomas
T1  – Time and Temporality in Live-Action Role-Playing
JO  – Homo Ludens
VL  – 11
IS  – 1
PY  – 2018///
SP  – 13
EP  – 24
SN  – 2080-4555
L1  – https://ptbg.org.pl/dl/247/
ER  –

Format BibTeX:

@article{Harviainen2018,
title = „Time and Temporality in Live-Action Role-Playing”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „13-24”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/247/”,
author = „Harviainen, J. Tuomas „,
}

ARTYKUŁY

ARTICLES

Jacek Francikowski

Wykorzystanie gier planszowych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych.

strony / pages: 29-40

EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ

Format Homo Ludens (APA):

Jacek FRANCIKOWSKI (2018). Wykorzystanie gier planszowych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych. Homo Ludens. 1(11), 29-40.

Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):

TY  – JOUR
AU  – Francikowski, Jacek
T1  – Wykorzystanie gier planszowych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
JO  – Homo Ludens
VL  – 11
IS  – 1
PY  – 2018///
SP  – 29
EP  – 40
SN  – 2080-4555
L1  – https://ptbg.org.pl/dl/250/
ER  –

Format BibTeX:

@article{Francikowski2018,
title = „Wykorzystanie gier planszowych w nauczaniu przedmiot\'{o}w przyrodniczych”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „29-40”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/250/”,
author = „Francikowski, Jacek”,
}

Damian Gałuszka, Agnieszka Taper

Badania gier wideo z perspektywy edukacji medialnej. Analiza i rekomendacje.

strony / pages: 43-66

EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ

Format Homo Ludens (APA):

Damian GAŁUSZKA, Agnieszka TAPER (2018). Badania gier wideo z perspektywy edukacji medialnej. Analiza i rekomendacje. Homo Ludens. 1(11), 43-66.

Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):

TY  – JOUR
AU  – Gałuszka, Damian
AU  – Taper, Agnieszka
T1  – Badania gier wideo z perspektywy edukacji medialnej. Analiza i rekomendacje
JO  – Homo Ludens
VL  – 11
IS  – 1
PY  – 2018///
SP  – 43
EP  – 66
SN  – 2080-4555
L1  – https://ptbg.org.pl/dl/251/
ER  –

Format BibTeX:

@article{Galuszka2018,
title = „Badania gier wideo z perspektywy edukacji medialnej. Analiza i rekomendacje”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „43-66”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/251/”,
author = „Ga\l{}uszka, Damian and Taper, Agnieszka”,
}

Arkadiusz Jabłoński

Relacje orientalistyczne o Japonii a gra w antyinformację – studium przypadku.

strony / pages: 69-80

EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ

Format Homo Ludens (APA):

Arkadiusz JABŁOŃSKI (2018). Relacje orientalistyczne o Japonii a gra w antyinformację – studium przypadku. Homo Ludens. 1(11), 69-80.

Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):

TY  – JOUR
AU  – Jabłoński, Arkadiusz
T1  – Relacje orientalistyczne o Japonii a gra w antyinformację – studium przypadku
JO  – Homo Ludens
VL  – 11
IS  – 1
PY  – 2018///
SP  – 69
EP  – 80
SN  – 2080-4555
L1  – https://ptbg.org.pl/dl/252/
ER  –

Format BibTeX:

@article{Jablo’nski2018,
title = „Relacje orientalistyczne o Japonii a gra w antyinformacj\k{e} – studium przypadku”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „69-80”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/252/”,
author = „Jab\l{}o\'{n}ski, Arkadiusz”,
}

Jan F. Jacko

The value experience of the emotional immersion in games.

strony / pages: 83-100

EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ

Format Homo Ludens (APA):

Jan F. JACKO (2018). The value experience of the emotional immersion in games. Homo Ludens. 1(11), 83-100.

Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):

TY  – JOUR
AU  – Jacko, Jan F.
T1  – The value experience of the emotional immersion in games
JO  – Homo Ludens
VL  – 11
IS  – 1
PY  – 2018///
SP  – 83
EP  – 100
SN  – 2080-4555
L1  – https://ptbg.org.pl/dl/253/
ER  –

Format BibTeX:

@article{Jacko2018,
title = „The value experience of the emotional immersion in games”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „83-100”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/253/”,
author = „Jacko, Jan F.”,
}

Filip Jankowski

Inny świat, inny twórca. Another World Érica Chahiego jako przypowieść o Twarzy.

strony / pages: 103-115

EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ

Format Homo Ludens (APA):

Filip JANKOWSKI (2018). Inny świat, inny twórca. Another World Érica Chahiego jako przypowieść o Twarzy. Homo Ludens. 1(11), 103-115.

Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):

TY  – JOUR
AU  – Jankowski, Filip
T1  – Inny świat, inny twórca. Another World Érica Chahiego jako przypowieść o Twarzy
JO  – Homo Ludens
VL  – 11
IS  – 1
PY  – 2018///
SP  – 103
EP  – 115
SN  – 2080-4555
L1  – https://ptbg.org.pl/dl/254/
ER  –

Format BibTeX:

@article{Jankowski2018,
title = „Inny \'{s}wiat, inny tw\'{o}rca. Another World Érica Chahiego jako przypowie\'{s}\'{c} o Twarzy”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „103-115”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/254/”,
author = „Jankowski, Filip”,
}

Krzysztof Jański

Creation of the fictional world in The Witcher 3: Wild Hunt.

strony / pages: 117-133

EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ

Format Homo Ludens (APA):

Krzysztof JAŃSKI (2018). Creation of the fictional world in The Witcher 3: Wild Hunt. Homo Ludens. 1(11), 117-133.

Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):

TY  – JOUR
AU  – Jański, Krzysztof
T1  – Creation of the fictional world in The Witcher 3: Wild Hunt
JO  – Homo Ludens
VL  – 11
IS  – 1
PY  – 2018///
SP  – 117
EP  – 133
SN  – 2080-4555
L1  – https://ptbg.org.pl/dl/255/
ER  –

Format BibTeX:

@article{Ja’nski2018,
title = „Creation of the fictional world in The Witcher 3: Wild Hunt”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „117-133”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/255/”,
author = „Ja\'{n}ski, Krzysztof”,
}

Dominik Kudła

Jak nie tłumaczyć gier na rosyjski. Analiza lokalizacji gry Książę i Tchórz z języka polskiego na język rosyjski.

strony / pages: 135-153

EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ

Format Homo Ludens (APA):

Dominik KUDŁA (2018). Jak nie tłumaczyć gier na rosyjski. Analiza lokalizacji gry Książę i Tchórz z języka polskiego na język rosyjski. Homo Ludens. 1(11), 135-153.

Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):

TY  – JOUR
AU  – Kudła, Dominik
T1  – Jak nie tłumaczyć gier na rosyjski. Analiza lokalizacji gry Książę i Tchórz z języka polskiego na język rosyjski
JO  – Homo Ludens
VL  – 11
IS  – 1
PY  – 2018///
SP  – 135
EP  – 153
SN  – 2080-4555
L1  – https://ptbg.org.pl/dl/256/
ER  –

Format BibTeX:

@article{Kudla2018,
title = „Jak nie t\l{}umaczy\'{c} gier na rosyjski. Analiza lokalizacji gry Ksi\k{a}\.{z}\k{e} i Tch\'{o}rz z j\k{e}zyka polskiego na j\k{e}zyk rosyjski”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „135-153”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/256/”,
author = „Kud\l{}a, Dominik”,
}

Paweł Łupkowski, Violetta Krajewska

Immersion level and bot player identifcation in a multiplayer online game: The World of Warships case study.

strony / pages: 155-171

EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ

Format Homo Ludens (APA):

Paweł ŁUPKOWSKI, Violetta KRAJEWSKA (2018). Immersion level and bot player identifcation in a multiplayer online game: The World of Warships case study. Homo Ludens. 1(11), 155-171.

Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):

TY  – JOUR
AU  – Łupkowski, Paweł
AU  – Krajewska, Violetta
T1  – Immersion level and bot player identifcation in a multiplayer online game: The World of Warships case study
JO  – Homo Ludens
VL  – 11
IS  – 1
PY  – 2018///
SP  – 155
EP  – 171
SN  – 2080-4555
L1  – https://ptbg.org.pl/dl/257/
ER  –

Format BibTeX:

@article{Lupkowski2018,
title = „Immersion level and bot player identifcation in a multiplayer online game: The World of Warships case study”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „155-171”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/257/”,
author = „\L{}upkowski, Pawe\l{} and Krajewska, Violetta”,
}

Michał Leszek Mycka, Adam Czajka

Similar but not the same: application of EEG frontal alpha asymmetry to game research.

strony / pages: 173-187

EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ

Format Homo Ludens (APA):

Michał Leszek MYCKA, Adam CZAJKA (2018). Similar but not the same: application of EEG frontal alpha asymmetry to game research. Homo Ludens. 1(11), 173-187.

Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):

TY  – JOUR
AU  – Mycka, Michał Leszek
AU  – Czajka, Adam
T1  – Similar but not the same: application of EEG frontal alpha asymmetry to game research
JO  – Homo Ludens
VL  – 11
IS  – 1
PY  – 2018///
SP  – 173
EP  – 187
SN  – 2080-4555
L1  – https://ptbg.org.pl/dl/258/
ER  –

Format BibTeX:

@article{Mycka2018,
title = „Similar but not the same: application of EEG frontal alpha asymmetry to game research”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „173-187”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/258/”,
author = „Mycka, Micha\l{} Leszek and Czajka, Adam”,
}

Katarzyna Skok, Wojciech Harasimczuk

Gamifkacja edukacji – badanie motywacji studentów.

strony / pages: 189-208

EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ

Format Homo Ludens (APA):

Katarzyna SKOK, Wojciech HARASIMCZUK (2018). Gamifkacja edukacji – badanie motywacji studentów. Homo Ludens. 1(11), 189-208.

Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):

TY  – JOUR
AU  – Skok, Katarzyna
AU  – Harasimczuk, Wojciech
T1  – Gamifkacja edukacji – badanie motywacji studentów
JO  – Homo Ludens
VL  – 11
IS  – 1
PY  – 2018///
SP  – 189
EP  – 208
SN  – 2080-4555
L1  – https://ptbg.org.pl/dl/259/
ER  –

Format BibTeX:

@article{Skok2018,
title = „Gamifkacja edukacji – badanie motywacji student\'{o}w”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „189-208”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/259/”,
author = „Skok, Katarzyna and Harasimczuk, Wojciech”,
}

Jerzy Zygmunt Szeja, Augustyn Surdyk

Reflections of practitioners: Students participating in school LARPs in 1999-2017 and their transformations in socio-cultural context.

strony / pages: 13-35

EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ

Format Homo Ludens (APA):

Jerzy Zygmunt SZEJA, Augustyn Surdyk (2018). Reflections of practitioners: Students participating in school LARPs in 1999-2017 and their transformations in socio-cultural context. Homo Ludens. 1(11), 211-227.

Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):

TY  – JOUR
AU  – Szeja, Jerzy Zygmunt
AU  – Surdyk, Augustyn
T1  – Reflections of practitioners: Students participating in school LARPs in 1999-2017 and their transformations in socio-cultural context
JO  – Homo Ludens
VL  – 11
IS  – 1
PY  – 2018///
SP  – 211
EP  – 227
SN  – 2080-4555
L1  – https://ptbg.org.pl/dl/260/
ER  –

Format BibTeX:

@article{Szeja2018,
title = „Reflections of practitioners: Students participating in school LARPs in 1999-2017 and their transformations in socio-cultural context”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „211-227”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/260/”,
author = „Szeja, Jerzy Zygmunt and Surdyk, Augustyn”,
}

Całość Homo Ludens 1(11)-2018
dostępne online / available online: 2018-12-28