NAJLEPSZY ARTYKUŁ I NAJLEPSZY RECENZENT ROKU
BEST ARTICLE AND BEST REVIEWER OF THE YEAR
Tropem pierwszych francuskich survival horrorów.
strony / pages: 29-42
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Tropem pierwszych francuskich survival horrorów. Homo Ludens. 1(14), 29-42
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Jankowski, Filip
T1 – Tropem pierwszych francuskich survival horrorów.
JO – Homo Ludens
VL – 14
IS – 1
PY – 2021///
SP – 29
EP – 42
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_02_Jankowski.pdf
ER –
Format BibTeX:
@article{Jankowski2021,
title = „Tropem pierwszych francuskich survival horrorów.„,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „14”,
number = „1”,
pages = „29-42”,
year = „2021”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_02_Jankowski.pdf”,
author = „Jankowski, Filip”,
}
ARTYKUŁY
ARTICLES
Zapożyczenie, easter egg i centonizacja – casus serii Wiedźmin.
strony / pages: 45-63
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Zapożyczenie, easter egg i centonizacja – casus serii Wiedźmin. Homo Ludens. 1(14), 29-42
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Flamma, Adam
T1 – Zapożyczenie, easter egg i centonizacja – casus serii Wiedźmin.
JO – Homo Ludens
VL – 14
IS – 1
PY – 2021///
SP – 45
EP – 63
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_03_Flamma.pdf
ER –
Format BibTeX:
@article{Flamma2021,
title = „Zapożyczenie, easter egg i centonizacja – casus serii Wiedźmin.„,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „14”,
number = „1”,
pages = „45-63”,
year = „2021”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_03_Flamma.pdf”,
author = „Flamma, Adam”,
}
Video games as a supportive tool in the therapeutic process.
strony / pages: 65-82
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Video games as a supportive tool in the therapeutic process. Homo Ludens. 1(14), 65-82
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Granat, Marcin Mateusz
T1 – Video games as a supportive tool in the therapeutic process.
JO – Homo Ludens
VL – 14
IS – 1
PY – 2021///
SP – 65
EP – 82
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_04_Granat.pdf
ER –
Format BibTeX:
@article{Granat2021,
title = „Video games as a supportive tool in the therapeutic process.”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „14”,
number = „1”,
pages = „65-82”,
year = „2021”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_04_Granat.pdf”,
author = „Granat, Marcin Mateusz”,
}
Nowa deiksa? Nowa anafora? Nowa semantyka? Językowa gra w oczywistość płci.
strony / pages: 83-101
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Nowa deiksa? Nowa anafora? Nowa semantyka? Językowa gra w oczywistość płci. Homo Ludens. 1(14), 83-101
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Jabłoński, Arkadiusz
T1 – Nowa deiksa? Nowa anafora? Nowa semantyka? Językowa gra w oczywistość płci.
JO – Homo Ludens
VL – 14
IS – 1
PY – 2021///
SP – 83
EP – 101
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_05_Jablonski.pdf
ER –
Format BibTeX:
@article{Jabłoński2021,
title = „Nowa deiksa? Nowa anafora? Nowa semantyka? Językowa gra w oczywistość płci.”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „14”,
number = „1”,
pages = „83-101”,
year = „2021”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_05_Jablonski.pdf”,
author = „Jabłoński, Arkadiusz”,
}
Zdystansowana zabawa, czyli o adaptacji narzędzi ludycznych w kształceniu na odległość.
strony / pages: 103-116
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Zdystansowana zabawa, czyli o adaptacji narzędzi ludycznych w kształceniu na odległość. Homo Ludens. 1(14), 103-116
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Kaźmierczak, Paulina
T1 – Zdystansowana zabawa, czyli o adaptacji narzędzi ludycznych w kształceniu na odległość.
JO – Homo Ludens
VL – 14
IS – 1
PY – 2021///
SP – 103
EP – 116
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/03/HL_141_2021_art_06_Kazmierczak.pdf
ER –
Format BibTeX:
@article{Kaźmierczak2021,
title = „Zdystansowana zabawa, czyli o adaptacji narzędzi ludycznych w kształceniu na odległość.”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „14”,
number = „1”,
pages = „103-116”,
year = „2021”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/03/HL_141_2021_art_06_Kazmierczak.pdf”,
author = „Kaźmierczak, Paulina”,
}
Wizerunek Nikoli Tesli i jego wynalazków w grach cyfrowych.
strony / pages: 117-131
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Wizerunek Nikoli Tesli i jego wynalazków w grach cyfrowych. Homo Ludens. 1(14), 117-131
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Kościelniak, Jagoda
T1 – Wizerunek Nikoli Tesli i jego wynalazków w grach cyfrowych.
JO – Homo Ludens
VL – 14
IS – 1
PY – 2021///
SP – 117
EP – 131
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_07_Koscielniak.pdf
ER –
Format BibTeX:
@article{Kościelniak2021,
title = „Wizerunek Nikoli Tesli i jego wynalazków w grach cyfrowych.”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „14”,
number = „1”,
pages = „117-131”,
year = „2021”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_07_Koscielniak.pdf”,
author = „Kościelniak, Jagoda”,
}
O grach i graniu oraz ich aspektach w Biblii i w Koranie.
strony / pages: 133-150
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
O grach i graniu oraz ich aspektach w Biblii i w Koranie. Homo Ludens. 1(14), 133-150
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Lapis, Włodzimierz
T1 – O grach i graniu oraz ich aspektach w Biblii i w Koranie.
JO – Homo Ludens
VL – 14
IS – 1
PY – 2021///
SP – 133
EP – 150
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_08_Lapis.pdf
ER –
Format BibTeX:
@article{Lapis2021,
title = „O grach i graniu oraz ich aspektach w Biblii i w Koranie.”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „14”,
number = „1”,
pages = „133-150”,
year = „2021”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_08_Lapis.pdf”,
author = „Lapis, Włodzimierz”,
}
Rynek gier wideo w Polsce.
strony / pages: 151-165
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Rynek gier wideo w Polsce. Homo Ludens. 1(14), 151-165
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Miodońska, Paulina
AU – Raczyk, Andrzej
T1 – Rynek gier wideo w Polsce.
JO – Homo Ludens
VL – 14
IS – 1
PY – 2021///
SP – 151
EP – 165
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_09_Miodonska.pdf
ER –
Format BibTeX:
@article{Miodońska2021,
title = „Rynek gier wideo w Polsce.”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „14”,
number = „1”,
pages = „151-165”,
year = „2021”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_09_Miodonska.pdf”,
author = „Miodońska, Paulina and Raczyk, Andrzej”,
}
Niepokoje końca wieku. Sanitarium i rekonwalescencja amerykańskiej tożsamości.
strony / pages: 167-184
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Niepokoje końca wieku. Sanitarium i rekonwalescencja amerykańskiej tożsamości. Homo Ludens. 1(14), 167-184
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Sitek, Wojciech
T1 – Niepokoje końca wieku. Sanitarium i rekonwalescencja amerykańskiej tożsamości.
JO – Homo Ludens
VL – 14
IS – 1
PY – 2021///
SP – 167
EP – 184
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_10_Sitek.pdf
ER –
Format BibTeX:
@article{Sitek2021,
title = „Niepokoje końca wieku. Sanitarium i rekonwalescencja amerykańskiej tożsamości.”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „14”,
number = „1”,
pages = „167-184”,
year = „2021”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_10_Sitek.pdf”,
author = „Sitek, Wojciech”,
}
Chess movies między ludologią a historią wizualną – wprowadzenie do zagadnienia. Od Gorączki szachowej (1925) po Gambit
królowej (2020).
strony / pages: 185-206
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Chess movies między ludologią a historią wizualną – wprowadzenie do zagadnienia. Od Gorączki szachowej (1925) po Gambit
królowej (2020). Homo Ludens. 1(14), 185-206
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Szymala, Jacek
T1 – Chess movies między ludologią a historią wizualną – wprowadzenie do zagadnienia. Od Gorączki szachowej (1925) po Gambit
królowej (2020).
JO – Homo Ludens
VL – 14
IS – 1
PY – 2021///
SP – 185
EP – 206
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_11_Szymala.pdf
ER –
Format BibTeX:
@article{Szymala2021,
title = „Chess movies między ludologią a historią wizualną – wprowadzenie do zagadnienia. Od Gorączki szachowej (1925) po Gambit
królowej (2020).”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „14”,
number = „1”,
pages = „185-206”,
year = „2021”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_11_Szymala.pdf”,
author = „Szymala, Jacek”,
}
Kultura nordycka i gotyk jako miejsca wspólne w wirtualnej rzeczywistości. Reprezentacja historycznych stylów na wybranych przykładach komputerowych gier fantasy.
strony / pages: 207-239
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Kultura nordycka i gotyk jako miejsca wspólne w wirtualnej rzeczywistości. Reprezentacja historycznych stylów na wybranych przykładach komputerowych gier fantasy. Homo Ludens. 1(14), 207-239
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Szymański, Michał
T1 – Kultura nordycka i gotyk jako miejsca wspólne w wirtualnej rzeczywistości. Reprezentacja historycznych stylów na wybranych przykładach komputerowych gier fantasy.
JO – Homo Ludens
VL – 14
IS – 1
PY – 2021///
SP – 207
EP – 239
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_12_Szymanski.pdf
ER –
Format BibTeX:
@article{Szymański2021,
title = „Kultura nordycka i gotyk jako miejsca wspólne w wirtualnej rzeczywistości. Reprezentacja historycznych stylów na wybranych przykładach komputerowych gier fantasy.”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „14”,
number = „1”,
pages = „207-239”,
year = „2021”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_12_Szymanski.pdf”,
author = „Szymański, Michał”,
}
Gra planszowa w komunikacji – problemy definicyjne.
strony / pages: 241-263
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Gra planszowa w komunikacji – problemy definicyjne. Homo Ludens. 1(14), 241-263
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Zielińska-Nowak, Kamila
T1 – Gra planszowa w komunikacji – problemy definicyjne.
JO – Homo Ludens
VL – 14
IS – 1
PY – 2021///
SP – 241
EP – 263
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_13_Zielinska_Nowak.pdf
ER –
Format BibTeX:
@article{Zielińska-Nowak2021,
title = „Gra planszowa w komunikacji – problemy definicyjne.”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „14”,
number = „1”,
pages = „241-263”,
year = „2021”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/HL_141_2021_art_12_Szymanski.pdf”,
author = „Zielińska-Nowak, Kamila”,
}
CAŁOŚĆ HOMO LUDENS